Teraz PRINCESSA oblana większą ilością pysznej czekolady i otulona przyjemnością

150x110

Czas po zimie to dla wielu osób okazja do zmian. Dające poczucie bezpieczeństwa rutyna i powtarzalność są wypierane przez potrzebę nowych doświadczeń. Tak bywa w naszym życiu, tak też jest w przypadku jednych z ulubionych słodyczy Polek, wafelków PRINCESSA. Marka postawiła na kompleksowe odświeżenie aż ośmiu ze swoich produktów. Mają one nie tylko zmienione opakowania, ale przede wszystkim ulepszoną recepturę. Wafelek został otulony większą ilością pysznej czekolady, która dodatkowo jest delikatniejsza, a całość jeszcze przyjemniej rozpływa się w ustach. A to wszystko po to, aby dostarczyć konsumentom jeszcze więcej przyjemności. Zmiany komunikuje nowe hasło marki – Pysznie oblana.

PRINCESSA (35g w sugerowanej cenie 1,15 zł) to druga najczęściej wybierana przez Konsumentów marka wśród producentów batonów i wafli w Polsce. Co roku Polacy zjadają jej prawie 115 mln sztuk. – Koneserkami wafelków PRINCESSA są przede wszystkim kobiety, które poszukują codziennych, ale unikalnych przyjemności. Nowy wafelek jest jeszcze lepiej dopasowany do ich potrzeb, ponieważ powstawał przy współpracy z nimi, zgodnie z ich uwagami i oczekiwaniami. Produkt zmienia się, ponieważ tego oczekuje konsument – twierdzi Joanna Piórko z działu marketingu słodyczy Nestlé Polska.

Dzięki metamorfozie czekoladowy wafelek PRINCESSA jest jeszcze delikatniejszy, bardziej rozpływający się w ustach i przede wszystkim oblany jeszcze większą ilością pysznej czekolady. Zmianie uległo też opakowanie produktu. PRINCESSA zyskała stylowe i eleganckie logo ze sprytnie ukrytym „serduszkiem” oraz odświeżony, bardziej apetyczny wizerunek wafelka podkreślający większą ilość czekolady. Całość zmian wieńczy nowe hasło przewodnie „Pysznie oblana”. – To kompleksowe działania, które pozwolą naszym Konsumentkom na nowo odkryć unikalny smak i jakość wafelków PRINCESSA oraz poczuć się wyjątkowo. – podsumowuje Joanna Piórko i dodaje – Wierzę, że Polki docenią wszechstronność naszych zmian i tak ulepszony produkt, który dostarczając więcej przyjemności, pozwoli im poczuć się wyjątkowo, choćby na krótką słodką chwilę.

Polki wiedzą, że aby utrzymać się w odpowiedniej formie, trzeba stale dbać o rozwój i samodoskonalenie. Świadomość potrzeby zmian potwierdza u nich m.in. badanie „Siła jest rodzaju żeńskiego” (firmy Inquiry Sp. z o.o. z 2011 roku). Wynika z niego, że współczesne kobiety są zdecydowanie odważniejsze od tych sprzed jednej czy dwóch dekad. Dziś Polki biorą życie w swoje ręce. Chętniej zakładają firmy i konkurują z mężczyznami na równych zasadach. Ale zmiany w życiu kobiet nie dotyczą tylko ich osobowości czy planów zawodowych. Mogą one przybierać różne formy i motywować do odważnych posunięć. - Wyjechałam na kilka miesięcy do Azji Południowo-Wschodniej. Sama. Zdecydowałam się na to, ponieważ potrzebowałam zmian i urozmaicenia mojego dotychczasowego życia. Codzienne odkrywanie nowych smaków, zapachów, spotkania z nowymi ludźmi oraz możliwość podpatrywania nieznanych kultur było jak odkrywanie świata na nowo - mówi podróżniczka, Katarzyna Łukasik.

Są jednak i tacy, którzy umieją podtrzymywać i stale podpalać namiętność do życia bez potrzeby odkrywania nowych krajów czy kultur. Niekiedy wystarczają bowiem podróże w głąb siebie, które wspomoże inspirująca lektura, medytacje czy nowa pasja. Pozwolą one ponownie odkryć smak otaczającego świata, mocniej odczuć życiowe bodźce, odzyskać utraconą witalność.

Większość zmian, których doznajemy na co dzień ma jednak bardziej krótkotrwałe efekty, bo ich celem nie jest życiowa rewolucja, tylko poprawa nastroju, zaznanie chwili relaksu. Takie też zadanie spełnia odmieniona PRINCESSA. – Nasz produkt jest dla wielu kobiet istotnym źródłem małych przyjemności. Ten kruchy wafelek z puszystym kremem, otulony większą ilością pysznej czekolady pozwala oderwać się na moment od codziennych obowiązków. Zapomnieć o tym gdzie jesteśmy, co mamy jeszcze do zrobienia. Chcemy, aby ten stan był intensywniejszy. Dlatego ulepszamy produkt. Teraz piękne i odważne Polki będą mogły jeszcze intensywniej upajać się słodkimi chwilami przyjemności z naszym delikatnym i czekoladowym wafelkiem PRINCESSA. Każda spędzona z nim minuta będzie chwilą rozpieszczenia, każda z nas poczuje się wtedy wyjątkowa – zapewnia Joanna Piórko.

Kompletna metamorfoza objęła osiem wafelków PRINCESSA (wersje standard i Maxi): mleczną, czekoladową, orzechową i kokosową. Odnowie towarzyszyć będzie szereg działań marketingowych: nowa kampania reklamowa w TV, materiały POS, artykuły w prasie branżowej oraz działania PR. Sugerowana cena jednego wafelka (35g) to 1,15 zł.